Zainteresowany/a szkoleniem?
Wypełnij formularz.
HOTELE
Webinarium 4-5 czerwca 2020
Program szkolenia
I dzień szkolenia, 4 czerwca
- Wprowadzenie: Czym jest Covid-19?
- Największe zagrożenia i sposoby rozprzestrzeniania się wirusa. Co należy wiedzieć, aby skutecznie chronić siebie, pracowników i klientów?
- Covid-19 na powierzchniach w hotelu
- Higiena i dezynfekcja pomieszczeń i powierzchni
- Jakie przestrzenie w jakiej częstotliwości, oraz jakimi środkami należy dezynfekować?
- Rekomendowane substancje chemiczne i techniki dezynfekcji.
- Organizacja funkcjonowania obiektu.
- Nowy wymiar systemu pracy, badania pracownicze, odległości
- Szczegółowa prezentacja zaleceń GIS
- Dlaczego tak ważne jest restrykcyjne stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego?
- Nowy wymiar systemu pracy, badania pracownicze, odległości
- Zasady postępowania medycznego w przypadku podejrzenia zakażenia Covid-19
- Procedury wynikające z rządowych wytycznych
- Analiza przypadku - przykłady
- Dodatkowe wytyczne
- Prof. nadzw. dr hab. n. med. Przemysław Biliński, Członek Komitetu Zdrowia Publicznego PAN, Główny Inspektor Sanitarny w latach 2011-2012
- Podwyższone standardy BHP na czas trwania pandemii i po pandemii
- Bieżące kontrolowanie stanu zdrowia pracowników i klientów
- Badania pracowników
- Mierzenie temperatury
- Gromadzenie danych o stanie zdrowia i odbytych podróżach
- Organizacja przestrzeni w miejscu pracy
- Social distancing a organizacja czasu pracy pracowników
- "Zarządzanie kryzysowe" – stwierdzenie zakażenia na terenie zakładu pracy
- Karolina Stawicka, Counsel, Kieruje praktyką prawa pracy kancelarii Bird & Bird
- Paula Koczara, Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird
- Paulina Bełzak, Associate w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird
- Emilia Stępień, Konsultant w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird
II dzień szkolenia, 5 czerwca
- Krzysztof Maliński, Specjalista BHP, dbamyobhp.pl
- 10 pomysłów ze świata – jak to robią inni oraz co możemy przenieść do własnej działalności
- 4 kroki, dzięki którym zbudujemy Twój biznes na nowo – jak skutecznie działać razem, nie przeciwko sobie, lecz na rzecz wspólnego dobra
- Poland Events Impact 2020 – jaki jest wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na Polską gospodarkę
- dr Krzysztof Celuch, Ekspert branży spotkań, Wykładowca akademicki (Vistula, UMK), CEO Celuch Consulting
Prelegenci

Associate w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird
Paulina Bełzak specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu ochrony danych osobowych, zagadnień korporacyjnych oraz w postępowaniach administracyjnych
Associate w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird.
Doradza klientom od 2013 roku. Specjalizuje się w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych, ochrony prywatności i e-commerce. Wspiera klientów poprzez bieżące doradztwo w zakresie dopuszczalności i legalności przetwarzania danych osobowych, jak również przez sporządzanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych, w tym umów powierzenia przetwarzania danych oraz przeprowadzanie audytów i reprezentowanie przed PUODO.
Paulina brała udział w badaniach due diligence spółek w transakcjach M&A i sporządzała raporty oceny prawnej w celu identyfikacji potencjalnych ryzyk związanych z planowanymi transakcjami. Zajmowała się także obsługą korporacyjną polskich oraz zagranicznych przedsiębiorców i wspierała ich w bieżącej działalności.
Przed dołączeniem do Bird & Bird zdobywała doświadczenie zawodowe w renomowanych polskich kancelariach prawnych i w organach administracji publicznej.
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji w Szkole Głównej Handlowej.
Paulina radcą prawnym w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.
Pracuje w języku polskim i angielskim.

Członek Komitetu Zdrowia Publicznego PAN, Główny Inspektor Sanitarny w latach 2011-2012
Od 2020 r., z wyboru, członek Komitetu Zdrowia Publicznego Polskiej Akademii Nauk (PAN), Zastępca i Główny Inspektor Sanitarny w latach 2006-2012, zastępca dyrektora (PZH) Państwowego Zakładu Higieny Instytutu Naukowo – Badawczego w latach 2002-2006 a następnie do 2014 roku w Instytucie Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie, jako adiunkt pełniąc funkcję kierownika Oddziału Leczenia Dziennego, specjalista chorób wewnętrznych, endokrynologii i zdrowia publicznego. Od 2016 profesor na Wydziale Nauk o Zdrowiu i członek Rady Uczelni w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Kaliszu. Od 2013 r. dyrektor ds. lecznictwa w Wojewódzkim Wielospecjalistycznym Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Łodzi w latach 1986 – 1990 pracował jako asystent II Kliniki Chorób Wewnętrznych a w latach 1990 – 2003 w Szpitalu Klinicznym nr 3 Akademii Medycznej jako asystent Zakładu Tyreologii Instytutu Endokrynologii (1990 – 1997) pełniąc równolegle funkcje m. in. dyrektora Fundacji Rozwoju Endokrynologii im. Prof. Tadeusza Pawlikowskiego (1992 – 2001) i zastępcy kierownika Regionalnego Ośrodka Osteoporozy i Menopauzy (1997 – 2003). W 1995 r. otrzymał tytuł doktora nauk medycznych z dziedziny endokrynologii a w 2004 r. zdobył II stopień specjalizacji w dziedzinie zdrowia publicznego. Od roku 1997 r. pełnił funkcję zastępcy dyrektora, a następnie dyrektora Departamentu Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Zdrowia. Absolwent Project Hope Executive Management Training Program (USA) „Zarządzanie w ochronie zdrowia” na Uniwersytecie Jagiellońskim, Kraków 1998-1999 r., oraz w Krajowej Szkole Administracji Publicznej – Zarządzanie strategiczne, Negocjacje, Makroekonomia, Warszawa 2003 r. Autor i współautor wielu recenzowanych publikacji, uczestnik i wykładowca krajowych i zagranicznych zjazdów naukowych i konferencji. Czynny zawodowo lekarz endokrynolog.
Wyróżnienia: 1992, Złota Odznaka Studenckiego Towarzystwa Naukowego, AM w Łodzi; 1999, Za Wzorową Pracę w Służbie Zdrowia, Minister Zdrowia; 1999, Medal Akademii Medycznej w Łodzi za Zasługi dla Uczelni; 1999, Medal 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego; 2004, Brązowy Medal za Zasługi dla Obronności Kraju, MON; 2005, Srebrny Krzyż Zasługi; 2007, Zasłużony dla Rolnictwa Odznaka Honorowa, MRiRW; 2007, Nagroda „Białego Kruka”; 2009, „Złoty Otis”, wyróżnienie za porządkowanie rynku suplementów diety; 2010, Nagroda WHO za GATS(Global Adult Tobacco Survey) w Polsce; 2010, „Pro Polonia Opulenta” za program edukacyjny „Trzymaj formę!”; 2012, Złoty Medal za Zasługi dla Obronności Kraju, MON; 2012, Złota Honorowa Odznaka Fundacji Promocji Zdrowia; 2013, Krzyż „Pro Ecclesia et Pontifice” przyznany przez Papieża Benedykta XVI.

Ekspert branży spotkań, Wykładowca akademicki (Vistula, UMK), CEO Celuch Consulting
Dr Krzysztof Celuch – Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z biznesem Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji / Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Grupa Uczelni Vistula) / Prezes Celuch Consulting Absolwent Turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (2011 -2018), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPIMCI Future Leaders Forum Warsaw. Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. (2012 – 2015). Autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce – Poland Meetings and Events Industry Report” i raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski – Poland Meetings Impact” (2008-2018). Specjalista ds. marketingu w Warsaw Convention Bureau oraz pomysłodawca i autor „Warsaw Meetings Industry Report” (2005-2008). Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA (2012-2015). Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, przewodniczący konkursu MP POWER AWARD oraz członek kapituły nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago. W 2007 i 2008 roku przez magazyn „The Meeting Professional” został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierający największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Wyróżniony nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013). Krzysztof jako jedyny Polak jest akredytowanym trenerem MPI Global Training, w 2009 zdobył tytuł Cerficate of Incentive and Travel Executive (CITE), w 2010 tytuł
Certificate Meetings Management (CMM), a w 2013 tytuł Certificate Incentve Specialist (CIS). Trener programu CSR Travelife oraz programów Certificate Incentive Specialist (CIS), Certificate Event Design (CED). Od 2018 roku prezes Celuch Consulting; mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady, jest moderatorem paneli dyskusyjnych i debat, spotkań zarządów. Realizuje projekty badawcze. Buduje strategie. Prowadzi konsultacje biznesowe. Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu). Firma Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości. Krzysztof w wolnym czasie pasjonuje się tradycyjną kulturą oraz muzyką ludową.

Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird
Paula specjalizuje się w prawie pracy i prawie ubezpieczeń społecznym.
Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird.
Doradza klientom od 2011 roku. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących indywidualnego i zbiorowego prawa pracy.
Posiada także doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym obsłudze procesów zbiorowych przeciwko Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych.
Wspiera przedsiębiorców w bieżącym doradztwie związanym z prawem pracy ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania polityk wynagradzania, benefitach pracowniczych, zgodności z przepisami dotyczącymi równego traktowania w zatrudnieniu.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z projektami restrukturyzacyjnymi i zwolnieniami grupowymi, prawno-pracowniczymi aspektami połączeń spółek, negocjacjami porozumień grupowych i prowadzeniem sporów zbiorowych.
Przed dołączeniem do Bird & Bird zdobywała doświadczenie w polskich kancelariach prawnych. Poprzednio pracowałam w renomowanej butikowej kancelarii prawa pracy.
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz polityki społecznej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie ukończyła także studia doktoranckie na kierunku ekonomia. Aktualnie przygotowuje rozprawę doktorską poświęconą ekonomicznym aspektom ubezpieczeń społecznych.
Jest radcą prawnym w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.
Pracuje w języku polskim i angielskim.

Specjalista BHP, dbamyobhp.pl
Krzysztof Maliński, Specjalista BHP, hotelarz, wykładowca, manager. Studia podyplomowe ukończył na Politechnice Koszalińskiej. Od ponad 10 lat związany z branżą hotelarską. Obecnie w Hotelu Aquarius SPA***** w Kołobrzegu. Wykładowca w Wyższej Szkoły Bankowej w Szczecinie. Wcześniej prowadził jeden z oddziałów międzynarodowej agencji HR.

Counsel, Kieruje praktyką prawa pracy kancelarii Bird & Bird
Karolina Stawicka jest ekspertem w zakresie prawa pracy i compliance cenionym za biznesowe podejście, elastyczność i zorientowanie na potrzeby klienta.
Kieruje praktyką prawa pracy kancelarii Bird & Bird.
Karolina Stawicka doradza przedsiębiorcom od 2005 roku. Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych. Jej specjalizacje obejmują również prawo autorskie i nowych technologii, nieuczciwą konkurencję, ochronę danych osobowych, zamówienia publiczne oraz spory sądowe i arbitraż.
Wspiera klientów w pełnym spektrum zagadnień związanych z prawem pracy. Doradza podczas zatrudniania pracowników, w tym kadry menadżerskiej oraz kandydatów z innych krajów oraz podczas negocjacji.
Prowadzi audyty, a także wspiera klientów w procesach restrukturyzacji zatrudnienia, fuzji i przejęć, zwolnień, w tym zwolnień grupowych.
Reprezentuje klientów w licznych sporach z prawa pracy. Doradza w zakresie opracowania strategii sporu, a także podczas mediacji.
Ma doświadczenie w prowadzeniu spraw dotyczących naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa i nieuczciwej konkurencji, włącznie z prowadzeniem postępowań karnych wobec pracowników.
Jest ekspertem Europejskiego Urzędu ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF). Jest również konsultantem Polskiej Akademii Nauk, Fundacji Funduszu Współpracy oraz ekspertem prawnym Krajowej Izby Gospodarczej.
Regularnie występuje jako prelegent na licznych polskich i zagranicznych konferencjach dotyczących prawa pracy i compliance.
Przed podjęciem pracy w Bird & Bird pracowała dla niezależnych polskich kancelarii prawnych, gdzie zdobywała doświadczenie przy projektach z zakresu IT i własności intelektualnej, jak również projektach z zakresu prawa pracy oraz nieruchomości. Pracowała także dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Wysokiego Komisarza ds. Uchodźców. Była również członkiem międzynarodowego zespołu powołanego do wspierania zwalczania korupcji w Polsce w ramach PHARE 2005.
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia w zakresie prawa prasowego i praw autorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Studiowała również na Uniwersytecie Fryderyka II w Neapolu (Włochy).
Pracuje w języku polskim, angielskim i włoskim.

Konsultant w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird
Emilia Stępień jest ekspertem w dziedzinie ochrony danych osobowych i prywatności
Konsultant w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird.
Doradza klientom od 2004 roku. Specjalizuje się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ochrony prywatności, e-commerce oraz własności intelektualnej.
Ma doświadczenie w obsłudze klientów z wielu branż (m.in. IT, HR, outsourcing, e-commerce, FMCG, finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, zbrojeniowej, sportowej, produkcyjnej).
Doradza przy opracowaniu strategii biznesowej związanej ze stosowaniem Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Przeprowadza audyty oraz rekomenduje działania minimalizujące stwierdzone ryzyka. W szczególności wspiera przedsiębiorców w projektowaniu systemów ochrony danych oraz procesów biznesowych w zgodzie z RODO, transferach danych, przetwarzaniu danych w ramach HR oraz działań marketingowych. Zajmuje się doradztwem w przypadku naruszenia zasad zabezpieczenia danych osobowych i reprezentuje klientów w postępowaniach prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Posiada bogate doświadczenie w sprawach dotyczących prawa nowych technologii oraz praw konsumentów. Ponadto, specjalizuje się w sprawach dotyczących własności przemysłowej, w szczególności dot. znaków towarowych i wzorów przemysłowych – m.in. reprezentuje klientów przed Urzędem Patentowym RP i Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Doradza również w kwestiach związanych ze zwalczaniem nieuczciwej konkurencji.
Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu prawa angielskiego i europejskiego organizowane przez Uniwersytet Cambridge na UW.
Autorka lub współautorka publikacji na tematy związane z prawem ochrony danych osobowych, a także wykładowca i prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych.
Pracuje w języku polskim i angielskim.