Sieci handlowe | Covid Free Zone

Sieci handlowe

SIECI HANDLOWE

Nagranie dostępne od 4 czerwca

Program szkolenia

Epidemiologia oraz zdrowie publiczne i zdrowie pracownika
  1. Wprowadzenie: Czym jest Covid-19?
    1. Największe zagrożenia i sposoby rozprzestrzeniania się wirusa.
    2. Co należy wiedzieć, aby skutecznie chronić siebie, pracowników i klientów?
  2. Szczegółowa prezentacja zaleceń GIS
    1. Dlaczego tak ważne jest restrykcyjne stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego?
  3. Zasady postępowania medycznego w przypadku podejrzenia zakażenia Covid-19
    1. Procedury wynikające z rządowych wytycznych
    2. Dodatkowe wytyczne
  • Prof. nadzw. dr hab. n. med. Przemysław Biliński, Członek Komitetu Zdrowia Publicznego PAN, Główny Inspektor Sanitarny w latach 2011-2012

Funkcjonowanie sklepu w czasie pandemii – aspekty prawne
  1. Podwyższone standardy BHP na czas trwania pandemii i po pandemii
  2. Bieżące kontrolowanie stanu zdrowia pracowników i klientów
    1. Badania pracowników
    2. Mierzenie temperatury
    3. Gromadzenie danych o stanie zdrowia i odbytych podróżach
  3. Organizacja przestrzeni w miejscu pracy
  4. Social distancing a organizacja czasu pracy pracowników
  5. "Zarządzanie kryzysowe" – stwierdzenie zakażenia na terenie zakładu pracy
  • Paula Koczara, Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird
  • Karolina Terech, Junior Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird
  • Paulina Bełzak, Associate w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird

Bezpieczeństwo i higiena pracy w sklepach i sieciach handlowych
  1. Okoliczności i proponowana filozofia zmian
  2. Podstawowe informacje o Covid-19
  3. Maseczka czy przyłbica? Klasy ochronne maseczek
  4. Ozonowanie i lampy UV
  5. Aktualne rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
  6. HACCP a reżim sanitarny związany z Covid-19
  7. Kodeks Pracy, dział X
  8. Budowa procedury - co musi zawierać procedura dla pracownika administracji i pracownika mającego kontakt z Klientem
  9. Instrukcje, jak postępować z dostawcami a jak z serwisem technicznym
  10. Co zrobić kiedy zauważymy u Klienta lub pracownika objawy zakażenia wirusem Covid-19
  11. Jak napisać dobrą procedurę, a jak dobry komunikat do Klienta? Autorska koncepcja ZAKOP
  • Krzysztof Maliński, Specjalista BHP, dbamyobhp.pl

Prelegenci


Paulina Bełzak

Associate w praktyce ochrony danych osobowych i prywatności kancelarii Bird & Bird

Prof. nadzw. dr hab. n. med. Przemysław Biliński

Członek Komitetu Zdrowia Publicznego PAN, Główny Inspektor Sanitarny w latach 2011-2012

Paula Koczara

Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird

Krzysztof Maliński

Specjalista BHP, dbamyobhp.pl

Karolina Terech

Junior Associate w praktyce prawa pracy kancelarii Bird & Bird

Rejestracja


Sieci handlowe
cena za osobę +VAT
1995 zł